To ja, prawdziwy Marynarz

piątek, 15 lipca 2011

ŚCIEG KRYTY RĘCZNY

Moi Drodzy!
Czy ktoś z Was wie, jak zakończyć np. poduszkę albo materac ściegiem krytym szytym ręcznie?
Przeszukałem internet w tej sprawie, ale wszędzie mówią o maszynowym ściegu, a ja nie mam takiej stopki.
Obszyłem sobie taki materac z gąbki grubym płótnem, naszyłem zielone nutki i muszę jakoś to zamknąć. Mogę, szyć na okrętkę, ale chciałbym to zrobić ładnie szczególnie, że ustrojstwo ma za zadanie wytłumić i wygłuszyć pokój razem z moim kwiatkiem.
Tak, tak ja ciągle w poszukiwaniu czystego dźwięku.
Bardzo proszę o informacje, jak to zrobić.
Pozdrawiam!
Wasz Marynarz
To moje nędzne próby. Pierwsze koty za płoty.

6 komentarzy:

  1. Niewiniątko!15 lipca 2011 20:07

    suwak sobie kryty wszyj, bedzie można ściągać i prac jak kot pobrudzi łapkami albo coś;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Otóż to! Kota nie ma, ale kto wie... kwiatka już masz to może i kot się przypałęta ;) Albo mewa pstryknie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Żeby zakończyć poduszkę lub materac ściegiem krytym ręcznym, należy przeszukać internet... w poszukiwaniu siły fachowej. Może być też prasa. Najlepiej taka o zasięgu lokalnym.
    Następnie należy się skontaktować z wybranym wykonawcą i ... a dalej to już chyba wiesz:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Do kota! Zołza musi być straszną Zołzą. A, kota nigdy przenigdy, chociażbym miał do końca życia suszoną rybę jeść, palić stęchłe wodorosty i nic nie ten tego w porcie.
    Ale, za rady dziękuję. Oto wynik poszukiwań internetowych:
    http://www.youtube.com/watch?v=81u-toDSiL0

    OdpowiedzUsuń
  5. marynarz, poniewz juz wczoraj chciałamCi pomóc, dzisiaj zagladnełam i wydaje mi sie, ze dla Ciebie chyba bardziej to:
    http://www.youtube.com/watch?v=xUMdYv1PTNY&feature=relmfu powinno byc pomocne... nie wiem, moze mi sie złe okienko otworzyło z Twojego linka i już wszytko wiesz, ale pisze w razie niemca.
    Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  6. Ystin! Dziękuję za cynk. Znalazłem już to okno wcześniej. Na razie zszyłem mój ekran akustyczny zwyczajnie, jak poduszkę i też mi się podoba.
    Ale, następny będę starł się zakończyć krytym!

    Ahoj!

    OdpowiedzUsuń